dalafian.blogg.se

2013-09-11
21:05:41

Längesen
Ja, nu var det ett tag sen jag tog mig tid att skriva..
Känns som att jag nyss har återhämtat mig från Tjejmilen. Vilken urladdning det var! Det har ju varit målet hela sommaren, att springa en mil genom Stockholm. Nu fixade jag inte att springa hela vägen, vilket stör mig väldigt mycket. Försöker tänka på att det var fruktansvärt varmt i lördags.. Men men, vi gör om det nästa år igen :) Då kan det ju bara gå bättre..
När jag kom hem i söndags tog jag en promenad efter maten. Så välbehövligt! Utan min pulsklocka och utan träningsapp. Det kändes helt ärligt som en befrielse.
 
Men idag infann sig träningssuget igen. Hade tänkt åka på cirkelgymmet ikväll, men eftersom barngympan började idag så fick jag prioritera det ist. Men efter att lillhjärtat somnat så tog jag fram kettlebellen och körde ett lättare pass. Det blev 20 swingar, 5 dubbla triple x, 10 benböj, 12 utfall, 10 latsdrag/sida samt 20 russian twist. Det körde jag tre varv. Inte det mest effektiva passet kanske, men svettig blev jag iaf :)

Jag har även börjat skriva ner lite paleorecept i en bok, så känns det lite roligare. Vi får se hur det går med paleoutmaningen..
 
Imorrn kommer min älskade sambo hem igen! Jippi!
 
Ha det bäst vänner

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: