dalafian.blogg.se

2013-10-15
21:20:07

Produktiv
Har haft fullt upp idag på eftermiddagen. Hämtade på dagis (förskolan) efter jobbet. Hem o laga dagens middag, åt, lämnade bilen hos svärmor som ska skjutsa den till service imorrn. Sen hem igen och laga morgondagens middag, för imorrn hinner vi bara hem o kasta i oss maten innan det är barngympa. Bakat fröknäcke, som just nu står i ugnen. Avslutade med dagens 140 benböj och 2 min planka. Älskar plankan, det känns verkligen överallt efteråt. O det är ju toppen :)
 
Imorse testade jag en ny smoothie. I den hade jag blåbär, banan, kokosmjölk och chokladprotein. Den blev toppengod. Perfekt när frukosten behöver gå snabbt att äta!
 
Yummie!
Imorrn kommer min älskling äntligen hem. O han har lovat, inga mer helger! 👍
Kram på er

Kommentar:
#1: Sandra

Ååå, måste vara det bästa löftet på lääänge! <3

2013-10-17 @ 22:26:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: