dalafian.blogg.se

2013-11-23
08:10:32

Ben ben ben..
Gårdagens kbpass va ett riktigt benpass känns det som. Alla tänkbara benövningar fanns med. Vändning med benböj o press, rysshopp, benböj med dubbla klot, trusters bl.a. Kändes kan jag säga. Älskar kettlebell, hela kroppen får sig en omgång 😊

Jag är ledig i helgen så nu ska vi äta lite go frukost innan vi ser vad vi hittar på idag.
Imorrn kväll blir det ett boxpass. Känns så bra att få till några bra pass/vecka. O inatt när jag inte kunde sova låg jag o funderade på några nya upplägg på gymmet 😊💪

Ha en fin lördag vänner

Kommentar:
#1: Sandra

Ja visst är det härligt när man känner att man åstadkommer något bra med kroppen, den där nöjdhets känslan efteråt som det inte går att få från något annat :). Siktar på att ta mig i väg på ett fjärdepass för denna vecka (iom Sthlm på tisdag som är min ordinarie gym dag), det är roligt när man känner att man längtar till nästa gång :). Kram

2013-11-24 @ 10:34:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: