dalafian.blogg.se

2014-08-20
21:28:24

Stark mat och kettlebell
God kväll!
Idag skulle vi testa ett nytt recept ur min älskade paleobok. Marinerad kycklingfilé med rostade grönsaker och tomatsalsa, jättegott tyckte jag att det lät. Men nej, både kycklingen och salsan blev superstark. Det slutade med att både jag och A, han älskar stark mat annars, fick lov att neutralisera salsan med lite turk yoghurt. Där sprack min strikta paleovecka.. Men men, shit happens 😊 Nu vet vi det iaf.

Såg på Facebook idag på em att det var två tjejer som skulle köra ett kbpass nu på kvällen. Självklart hängde jag på. Nu är kroppen så där härligt mör. Ben, armar och rygg känns som överkokt spaghetti. Men det är det värt. Nästa vecka drar passen igång på allvar och förhoppningsvis blir träningsvärken inte lika jävlig till veckan när jag redan har kört ett pass.

Nu ska jag börja packa lite lätt, på fredag åker jag till min älskade syster ❤️

Ha en fin kväll och sov så gott mina vänner

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: