dalafian.blogg.se

2014-08-12
14:44:33

Oj oj oj
Men här har jag inte varit på länge! Tänkte försöka göra ett försök att damma av bloggen lite. 
Mycket har hänt sen sist, på alla möjliga plan.. Och det har resulterat i att jag har tappat lite fokus på både kost och träning. Visst försöker jag äta o träna rätt, men det har hamnat lite i andra hand en stund. Tänkte kamma till mig nu till hösten. Snart drar all träning igång på gymmet igen efter sommarlovet, och det ska bli otroligt skönt. 
Jag har haft problem med mina fötter sedan i vintras och nu har jag iaf fått svar på vad som orsakat all smärta. Jag har fått ledgångsreumatism som satt sig på lederna vid tårna. Det är pga det som löpning har gått upp och ner i sommar, vilket jag tycker är så tråkigt. Jag gillar ju att springa, det är ju så skönt. Men jag inser att jag kanske får ta bort fokuset på löpningen, iaf tills medicinen börjat verka. 
Så nu tänkte jag försöka lägga fokus på styrka ist. Håll tummarna!
 
Hej svejs så länge! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: