dalafian.blogg.se

2013-09-27
21:32:49

Feel good
Visst är livet fantastiskt ändå? Det bjuder både på med- och motgångar. Och det är ju ändå i motvinden vi växer! Just idag är jag stark.. :)
 
Klarade av plankutmaningen idag oxå, stod i 4 min! Det kändes kan jag säga.. O nu är det bara några dagar kvar, på måndag är det 5 min som gäller! Håll tummarna.. 
 
Köpte en ny vinterjacka idag, stl 36. Vem hade kunnat trott det för typ 1.5 år sen?! Men jag är riktigt nöjd och stolt faktiskt. O igår köpte jag en klänning från hm, i small. Ja, nånting har ju hänt med min kropp även om magen fortfarande är för mjuk.. 
 
Jag ska inte börja tjata om maten, men herregud så mycket gott det finns att äta! Här kommer en bild på en otroligt god rotsaksgratäng med laxbitar
          
 
Ha en fantastisk helg mina fina vänner ❤️
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: