dalafian.blogg.se

2013-10-08
21:12:08

Hej igen
Är det nån kvar? Det var väldigt längesen jag skrev nu. Tiden rinner i väg, och jag har ingen aning om var den tar vägen. Man jobbar, lagar mat, tar hand om hem och barn. Där mellan ska jag träna på nåt vis. Det blir mest hemmaträning nu för tiden. Men det funkar oxå såklart :) Fast jag saknar gymmet och gruppträningarna..
 
A är borta så där länge nu igen, tråkigt o jobbigt av flera anledningar.. Nästa onsdag kommer han iaf hem igen! Hoppas att de där hoppbackarna blir klara snart..
 
På fredag får jag lite besök, som jag tänkte bjuda på tacos. Längtar efter de där supergoda chipsen :) Ska bli så himla mysigt med lite besök!
 
Ska försöka uppdatera lite oftare! 
Ha en fin kväll allihop

Kommentar:
#1: Sandra

Jag kikade in här så sent som för 2 timmar sedan för å se om det fanns något nytt :). Förstår om kvällarna blir långa och ensamma, hoppas att han får hålla sig hemikring sen. Kram

2013-10-08 @ 22:23:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: