dalafian.blogg.se

2013-08-24
21:08:27

Lördagsnöje
Idag tog jag mig äntligen iväg på en löptur. Sista gången innan A åker iväg på jobb i två veckor. Så jag har ingen aning om hur min träning kommer bli de närmsta veckorna. Mamma kommer hit en sväng så då får jag passa på.
Idag kändes det riktigt bra att springa. Jag vet inte om det är intervallerna som har gett resultat el inte, men det är otroligt skönt när det känns lättare att ta sig runt. Så nu är jag riktigt laddad för Tjejmilen om två veckor :) Bring it!
 
Imorgon ska vi iväg på dop, ska bli mysigt. O då tänker jag faktiskt fika lite med de andra efteråt. För på kvällen blir det ett boxpass, o då kan jag lova att det bränns lite kalorier :)
 
Nu tänker jag mysa ner mig i soffan och göra kväller!
Trevlig lördag på er. Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: