dalafian.blogg.se

2013-08-19
21:09:15

Kettlebell!
Jaja, förra inlägget verkade ju funka.. Så nu kör vi :)
Som rubriken skvallrar om så var det kettlebell som gällde idag. Åh herregud så roligt det är, riktigt jobbig träning. Men ruset efteråt är inte att leka med! Så himla roligt! Jag har även ökat på vikten på kloten oxå. Idag körde jag swing och full swing med 14 kg! Riktigt stolt, det betyder ju att jag har blivit starkare :) 
Imorrn får vi se om jag lyckas hinna med lite intervaller på löpbandet. Behöver all löpträning jag kan få innan Tjejmilen! På onsdag blir det cirkelgym, så härligt att höstterminen har kommit igång!
       
                  

Kommentar:
#1: Sofie Eriksson

Grymt tjejen! Bra jobbat. Härligt att öka till första passet på terminen!! :-) Kram

2013-08-19 @ 22:32:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: